Waarom is mijn gewenste betaalmethode niet beschikbaar?

Waarom is mijn gewenste betaalmethode niet beschikbaar?

Het spijt ons dat je gewenste betaalmethode niet beschikbaar is voor je bestelling.

In sommige gevallen kan de beschikbaarheid van betaalmethoden beperkt zijn. Bijvoorbeeld als het afleveradres en factuuradres niet overeenkomen door typefouten of onvolledig zijn, als het adres of de familienaam werden gewijzigd, als je een afhaalpunt of locker hebt gekozen voor de levering, of als dit je eerste bestelling is bij Lounge by Zalando.

We hopen op je begrip, aangezien wij er rekening mee moeten houden dat sommige betaalmethodes hogere kosten of risico's met zich mee kunnen brengen. Net als andere platforms en winkels maken wij gebruik van onafhankelijke kredietbureaus om transacties veilig te laten verlopen en wij behouden ons het recht voor om een bepaalde betaalmethode voor een specifieke bestelling niet aan te bieden (meer details hierover vind je in onze Algemene Voorwaarden).

Onze klantenservice kan de betaalmethoden die je worden aangeboden bij het afrekenen niet wijzigen en om jouw gegevens privé te houden, kunnen wij niet precies achterhalen waarom een betaalmethode niet wordt aangeboden.

Indien je gewenste betaalmethode niet beschikbaar is, verzoeken wij je vriendelijk een andere beschikbare betaalmethode te kiezen door op het potloodicoon in het bevestigingsoverzicht te klikken.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
0800 795 18
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht