Problemen met de verificatiecode

Problemen met de verificatiecode

Voordat we je klantenaccount kunnen activeren, willen we je e-mailadres verifiëren. Daarom hebben wij een 6-cijferige verificatiecode naar je e-mail gestuurd.

Wat moet ik doen als ik de code niet heb ontvangen?

  • Controleer of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven bij het invullen van je gegevens.

  • Controleer je spamfolder, want de e-mail met de code kan daar terecht zijn gekomen.

  • Als je de code nog steeds niet hebt ontvangen, kun je een nieuwe aanvragen via het tabblad accountregistratie door te klikken op "Een nieuwe code aanvragen".

Ik heb de code ontvangen, maar hij werkt niet

Kopieer de code rechtstreeks uit de e-mail om typefouten te voorkomen en let erop dat er geen extra spaties voor of na de code staan.

De verificatiecode is 10 minuten geldig vanaf het moment dat je hem hebt aangevraagd. Als er al 10 minuten zijn verstreken, kan je een nieuwe code aanvragen via het tabblad accountregistratie door te klikken op "Een nieuwe code aanvragen".

Ik heb een typefout gemaakt bij het invoeren van de code

Geen probleem. Je hebt 3 pogingen om de code in te voeren. Daarna zal je een nieuwe code moeten aanvragen.

Ik heb het tabblad registratie per ongeluk gesloten

Als je het tabblad registratie hebt gesloten voordat je de code succesvol kon invoeren, moet je helaas het registratieproces opnieuw beginnen.

Als je vragen hebt over gegevensbescherming bij Zalando kun je contact opnemen met ons Privacy Team door een e-mail te sturen naar mijngegevens@zalando.be.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
0800 795 18
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht