Levering aan een afhaalpunt

Levering aan een afhaalpunt

Kan ik mijn bestelling aan een afhaalpunt laten leveren?

Ja! Je hebt vanaf nu de mogelijkheid je pakket te laten leveren bij het dichtstbijzijnde Bpost-punt waarna je het wanneer het jou uitkomt binnen 14 kalenderdagen op kunt halen. Bij levering aan een Pakjesautomaat kan je jouw pakket binnen 5 kalenderdagen ophalen. Deze service is uiteraard gratis.

Hoe werkt een levering aan een afhaalpunt? 

Als je je leveradres kiest, krijg je twee opties: levering op een huisadres naar keuze of levering aan een afhaalpunt. 

Als je kiest voor een afhaalpunt, vragen we je daarna om je woon -of kantooradres in te vullen. Op de kaart kan je dan kiezen uit de beschikbare afhaalpunten in de buurt. 

Controleer alsjeblieft dat de gekozen leveringsoptie correct is voordat je de bestelling bevestigt.

Hoe haal ik mijn bestelling op? 

Als je pakket is bezorgd, ontvang je een bezorgbevestiging per e-mail. We raden je ook aan via je account de traceerinformatie te volgen nadat je bestelling is verzonden. 

  • Mocht de bezorging niet mogelijk zijn geweest bij de gekozen locatie, zal je pakket worden doorgestuurd naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. De verzendpartner zal je hierover informeren.

  • Iedereen die de bevestigingsmail met de barcode of het bericht omtrent de mislukte bezorgpoging meeneemt naar het afhaalpunt, kan daarmee je pakketje ophalen. 

  • Pakketten zullen tot 14 dagen na de bezorging bewaard blijven en, als ze niet worden opgehaald, hierna worden teruggestuurd naar ons warenhuis waarna ze niet opnieuw verzonden kunnen worden. 

Verpakkings -en verzendkosten zullen altijd 3,90 EUR zijn, ongeacht de leveringsoptie die je kiest. 

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact met ons op.
Bel ons
0800 795 18
Bereikbaar van ma-vr (07:00 - 20:00)
Stuur ons een berichtGebruik ons contactformulier om ons een bericht te sturen. Het kan tot twee dagen duren voor je een antwoord krijgt.
Stuur een bericht